2009年9月18日 星期五

赤色之旅 二上 【火紅海岸尋鬼手】



2009年9月13日〈日〉悶熱到暈的一天

其實2年前我沒有聽過黃竹角咀,也沒有看過鬼手的相片。
怎料在這2年間卻跟鬼手3次相遇,
咁都是多得隻貓先鋒引左我行山出咀尋鬼手。

第一次行程簡直是輪迴再生,由朝行到晚上11時,
中間又迷路,死去活來,
有今生無來生,仲幸苦過去轉山。

第二次在充足plan和設備下,當然包括攝影器材,
好滿足地影左張水浸鬼手相,在日落前返出來,自己都唔信。

這次跟隊出海線,先偷襲火紅海岸,
然後一路綑、一路綑、綑到大家無氣返上船。
中途可以探探這裏經過四億萬年洗禮的石質,
陪住我們的是奇形怪狀的石頭,
間中有些會扭曲得像軟糖一樣,
真係好佩服大自然的威力。

最恨當天一滴風都無,個天真係想收買人命。
唔中暑都是因為我....
担住把遮、配上貓美人幫我買doramon電風扇,
才把這天的熱暑壓下去。
如果有人幫我影番張相,自己睇番都會覺得幾白痴。

#1 在船上已看到有其他行友上岸,爬上鬼手影相,
大家唔好學,唔係驚你跌落來,係隻手又爛左啦


#2 還有在鬼手附近的鬼面石,後面的綠葉幫佢做個假髮。


#3 上岸地點是火紅海岸,岩石紅得好離譜,唔信就自己睇下


#4 仲有隻好似好好味的海產


#5 貪玩的領隊要試下爬滑石唔落水,佢玩得好盞鬼,想引我落去,no way!!


#6 我們爬來爬去,都係想睇這些紅色的岩石。


#7 行行下見到這條節節懶蟲係度,一瞓可能又是億年。


#8 過了幾個坡,見到這個好似滑浪波型天然牆,天氣暑熱下大家見到後面有陰位就縮入去透透氣,陰間轉眼成為我們最受歡迎的地方


#9 後面有條石隙,唔知係咪通往陰間


#10 行行下石頭轉白色啦,這隻騏驎石


遇上長人窿,大家爭住去玩,一時做頭一時做腳,我玩左張雙頭怪,
影左相可以send個copy俾我嗎?

#11 這張穿晒崩,d腳毛長到嚇死人咩,妹妹嫁唔出搵山水算帳啦


#11a 長人窿變左雙頭怪。


#12 好多時都會見到這類型的石。


#13 加上少少想像力,在此會發現好多怪獸,這裏又有隻大怪獸爬爬啦


#14 大家仲乜企係度掛住影相?


#15 原來d石頭好似木頭咁,仲要生埋年輪一樣。


#16 這個似木雕。


火紅海呆馬戲團正式上演
#17 領隊先示範爬滑梯岩,這裏又直又高,爬一轉、滑一轉,減肥效果可跟高溫yoga相比。


#18 另一個表演飛蟬過海,佢雙手撲開一躍而過,
成隻蟬咁.... 飛完仲要爬番上去haha 。


#19 睇過人類表演,再看大自然的表演,又似煙肉又似肥牛,我成日掛住食。


#20 走在扭曲的岩石上,如果有輕功在身就一身輕,話咁快就飄到鬼手。


#21


#22


#23 辛苦完一輪,終於到了大休地鬼手。


 因為阿虎成日吞噬blog友的相,我都分開2集出,
仲有特別版鬼手出場,歡迎大家再來。

<< 續 >>

沒有留言:

張貼留言